3 638 zł
/za wszystkich
Meteor
9.2
6 opinii





9.2
6 opinii
Opis oferty
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny: Hotel plażowy Valamar Meteor Hotel znajduje się bezpośrednio przy plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 600 m. Miasto Makarska jest oddalone o około 1 km (Split około 65 km, Dubrovnik około 181 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 600 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Makarska Riva (ok. 600 m) oraz Biokovo (ok. 5 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 350 m) zapewnia mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 80 km szpital. Lotnisko (SPU) położone jest ok. 85 km od hotelu. Kolejne lotnisko (BCQ) jest oddalone o ok. 0 m. Wyposażenie :9-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 268 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 10:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, sklep, dyskotekę, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 70 miejscami siedzącymi. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słoną wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Wyżywienie: Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (za ewentualną opłatą), aerobik, bilard (za opłatą) i siłownia. Oferty wellness: strefa spa, solarium i masaże za opłatą. Sauna i jacuzzi za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub (dla dzieci w wieku od 0 - 7 lat). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po włosku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Cena zawiera
Cena Oferty Z Dojazdem Własnym Zawiera
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.10:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcjiUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Opieki rezydenta
• Opłaty klimatycznej: płatna na miejscu w Hotelu
• Ubezpieczenia
Cena Z Przelotem Zawiera
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.10:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi
• Bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Telefoniczna anglojęzyczna inoflinia alarmowa przedstawiciela naszego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
• Miejsc obok siebie w samolocie
• Podatku turystycznego- opieki rezydenta
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak swanego "lunch box`u". Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 10 Euro/koszt parasola 5 Euro.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard superior seaside with balcony
2 dorosłych
Junior suite seaside with balcony
2 dorosłych
Pokój rodzinny superior seaside with balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
3 638 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 6
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2023
Grupa znajomych
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
10

Hotel mi się bardzo podobał. Wyposażenie pokoju i łazienki bardzo dobre i funkcjonalne. Zadbano o istotne dla gości szczegóły - lampki wygodne do czytania w łóżku, znakomite oświetlenie pokoju, miejsce na walizki, odpowiednia ilość wieszaków i półek w szafie, czajnik z zestawem kawy i herbaty, dobrze rozlokowane gniazdka elektryczne, w łazience odpowiednia ilość półek, haczyków i wieszaków na ręczniki. To są niby drobiazgi, ale dzięki temu czułam się komfortowo i bezpiecznie. W hotelu jest czysto. Przestrzeń wspólna jest dobrze umeblowana - wygodne kanapy, foteliki, stoliki. Hotel serwuje dwa posiłki dziennie - bardzo dobre, różnorodne i smaczne. W restauracji stoliki rozstawione są w sposób zapewniający swobodę poruszania się a krzesełka i foteliki tapicerowane są czyste. Bardzo urokliwy jest ogródek z fontanną. Hotel jest pięknie położony tuż przy promenadzie nadmorskiej. Widok na morze i góry, a dwa baseny (jeden ze słodką wodą, drugi z morską) z odpowiednią ilością leżaków, parasoli i drzew zapewniają wypoczynek dla wszystkich w pożądanych warunkach. Dla dzieci przygotowano oddzielny basenik z atrakcjami. Obsługa hotelu jest bardzo miła, pomocna w każdej sytuacji. Na koniec pobytu, po zwolnieniu pokoju, zapewniono mi przechowanie bagażu oraz możliwość korzystania z całej przestrzeni hotelowej (łącznie z ręcznikiem plażowym) do czasu wieczornego transferu na lotnisko. Obsługa hotelowa zachowywała się bardzo życzliwie i zawsze można było "się dogadać" pomimo braku znajomości języka.
Zalety
• 1. Rewelacyjne położenie hotelu tuż przy promenadzie nad morzem.
• 2. Dwa baseny, a szczególnie basen z widokiem na morze.
• 3. Dużo leżaków i parasoli no i świetne drinki.
• 3. Bardzo dobrze przemyślane szczegóły wyposażenia.
• 4. Bardzo profesjonalna i życzliwa obsługa.
• 5. Rewelacyjne wyżywienie. (CZY TY JESTEŚ NA WESELU?) - to komentarz znajomych po obejrzeniu filmiku.
• 6. Świetnie zorganizowana przestrzeń restauracyna z ogródkiem i fontanną.
• 7. Dobrze zaplanowana i urządzona przestrzeń wspólna.
Mapa



Zobacz więcej

Pogoda
Październik
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.